HOTELLET ER LUKKET T.O.M 17-01-2021
OPDATERINGER
29. december 2020
Hotellet er lukket til og med d. 17 januar 2021 grundet forlængede Covid-19 restriktioner i Danmark.
16. december 2020
Hotel Royal, Royal Casino og Restaurant Atrium er lukket frem til d. 3 januar 2021 grundet Covid-19 situationen i Danmark. Vi holder åbent for overnatninger d. 23-25 december, samt d. 30 december - 1 januar.
Vi gør opmærksom på følgende når du besøger Hotel Royal:
- Mundbind el. visir skal bæres i restaurant, og må fjernes når man sidder ved bordet.
- Mundbind el. visir skal bæres i offentlige fællesområder fx reception, lobby, gang arealer og lignende.
- Fitness lokale samt spa er lukket
- Vi følger lovens fritagelsesregler om mundbind for folk med vejrtrækningsbesvær eller lignende. Vi opfordrer dog kraftigt til at bære visir, eller evt. badge omkring fritagelse.
Procedures and guidelines
Generel Information
Vi tager corona situationen meget alvorlig. Derfor har vi efter vores genåbning lavet flere tiltag for at sikre vores gæsters ophold.
Vi bruger omfattende ekstra ressourcer på rengøring og desinficering. Alle overflader og kontaktpunkter rengøres med desinficerende flere gange dagligt.
Overalt på hotellet er der desinficerende alco-gel som vi opfordrer alle gæster til at benytte.
Vi følger myndighedernes restriktioner og lovgivning om mundbind.
Reception
I receptionen er opstillet plexiglas ved skranken samt afstandsmærker på gulvet.
Receptionisten desinficerer nøgler hver gang de håndteres mellem personale og gæster.
Elevator knapper, håndtag, borde, trappegelænder, kaffemaskine, disk, telefoner, terminaler, headset, PC, mus og tastetur desinficeres flere gange dagligt.
Vi anbefaler max. 1 person i elevatorerne ELLER optil 6 fra samme bopæl/selskab.
Morgenmad
Vi serverer ikke længere morgenbuffet. I stedet serverer vi morgenmads anretning på bakke. Der kan tilkøbes 2 typer morgenmad (almindelig og DeLux).
Kontakt receptionen for mere information.
Housekeeping
Housekeeping personale er minimeret til absolut nødvendige. Personale desinficerer sig selv og uniform ved vagtstart- og slut. Handsker bæres altid.
Fællesarealer og mødelokaler: Rengøres og desinficeres flere gange dagligt. Omfattende fokus på håndtag, trappearealer og gelænder og andre kontaktflader.
Værelser rengøres og desinficeres grundigt efter hver afrejse. Rengøring in-house (under ophold) er baseret på et minimalt behov, for at beskytte både vores gæster og ansatte for potentiel smittefare. Har du under dit ophold behov for ekstra rengøring eller lignende, kontaktes receptionen som straks sørger for dette.
Vi beder vores gæster tage hensyn, holde afstand og passe på hinanden. Under specielt belastede perioder (ferier, weekender m.m.) opfordrer vi alle besøgende til at være tålmodige og overholde myndighedernes anbefalinger.